Labels

Charm (1) Plush (2)

Octosailor



RM30 (free postage)



Bosan bawak kereta sorang-sorang..?
Bosan duduk di meja kerja / studi sorang-sorang..?

Apa kata minta Encik Octo sailor temankan.
Tempatkan dia kat dashboard kereta atau meja studi korang demi mengubati kesunyian hatimu itu.
Kecomelan dan kenaifan wajah kacak Encik Octosailor pasti membuatkan kebosanan dan stress anda hilang begitu saja..

Diperbuat dari felt lembut gebu-gebu gitu..
Berwarna hijau apple, ketinggiannya cukup tinggi yakni kira-kira 10cm dan luas permukaan yang diliputinya mencapai 15cm diameter.

Encik Octosailor ni ialah 100% jahitan tangan (handmade)
Maka amik masa nak disiapkan..
Hanya ada sebiji sahaja dalam stok (iaitu yg dalam gambar ni)
Sapa cepat dia dapat.

Tak sempat nak restock warna lain kerana belom sempat siap yang baru orang dah chup dulu..
Kalo nak tempah, amik masa la sket; dalam seminggu dua macam tu..

Nak buat sendiri?
Dapatkan bahannya di asma-felt-box.com